БІЗНЕС-КЛУБ "ІВАЛАР" - Ваш надійний консультант
Головна | Документи необхідні при нарахуванні та виплаті зарплати - Форум | Реєстрація | Вхід
 
Неділя, 2024-11-24, 15:26:01
Вітаю Вас Гость | RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Документи необхідні при нарахуванні та виплаті зарплати
konsulДата: Четвер, 2012-11-01, 23:09:07 | Повідомлення # 1
Засновник
Група: Администраторы
Повідомлень: 11
Репутація: 100
Статус: Offline
Для облікування заробітної плати працівника необхідні наступні документи роботодавцю:
1. Документи про прийняття на роботу та про виконнаня працівником певних обовязків (трудовий договір, наказ про прийняття на роботу з визначеною оплатою праці)
2. Відомості нарахування заробітної плати або книга нарахування заробітної плати відповідно до форм затвердженою державною статистикою України
3. Платіжні відомості про виплату заробітної плати відповідно до форми затвердженою державною статистикою України або відомісь зарахування коштів на карткові рахунки
4. Табель виходу на роботу
5. Особова справа працівника
і всі ці документи повинні зберігатись не менше 75 років за відсутності особових рахунків.
 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:


Copyright MyCorp © 2024